25 retete de smoothie - sanatoase, delicioase, usor de preparat - Blog

Cel mai sanatos smoothie. 7 trucuri pentru un smoothie sănătos (plus 3 rețete pe care să le-ncerci) - p5net.ro

cum curatam limfa

Citește despre cele mai noi și mai cool localuri din orașul tău! Preparat greșit, înseamnă calorii în exces, zahăr și grăsimi — adică lucruri pe papillomavirus vaccin effet indesirable ar trebui să le eviți în mod normal.

Noi îți împărtășim 7 secrete ale unui smoothie sănătos și îți spunem ce ingrediente să folosești.

25 retete de smoothie - sanatoase, delicioase, usor de preparat

Designed by Freepik Cea mai bună metodă de a savura un smoothie sănătos? Fă-l chiar tu, acasă!

Le-am considerat o bună oportunitate ca să introduc în alimentație verdețuri, pudre, suplimente, legume și fructe pe care nu le-aș consuma prea des altfel. Pentru mine este mult mai la îndemână să beau un smoothie verde de două sau trei ori pe săptămână decât să mânânc salată, kale, spanac și alte verdețuri în fiecare zi. Mulți consideră că smoothie-urile sunt un desert și le tratează ca atare, adăugând doar fructe.

Sunt răcoritoare, ușor de preparat și de servit și sunt pline de substanțe nutritive care îți aduc un plus de energie. Nu de puține ori însă, produsele gata ambalate conțin prea mult zahăr și grăsimi nesănătoase. Unele au chiar mai mult de de calorii per porție și cel mai sanatos smoothie cât întreg necesarul pe o zi!

Folosind însă un amestec potrivit de ingrediente, obții o doză zdravănă de nutrienți și vitamine. Sunt cremoase, sățioase și foarte gustoase! Folosite frecvent în diete sau cure de detoxifiere, sunt o alegere foarte bună și pentru copii, fiind foarte hrănitoare.

  • Cat de sanatoase sunt smoothie-urile si cand devin bombe calorice - Interviu
  • Poate elimina papilomele în timpul menstruației
  • 7 trucuri pentru un smoothie sănătos (plus 3 rețete pe care să le-ncerci) - p5net.ro
  • Schistosomiasis symptome

Așadar, hai să vedem cum ar trebui preparate corect. Folosește fructe întregi Atunci când vrei să prepari un smoothie sănătos, este important să folosești fructele ca atare, și nu suc de fructe.

Asta pentru că sunt bogate în fibre, care ajută procesul de digestie. În plus, pentru că se digeră mai greu, mențin mai mult timp senzația de sațietate.

2. Alege verdețurile

Printre fructele ideale pentru un smoothie se numără bananele, fructele de pădure, merele, piersicile și caisele, mango și avocado etc. Dacă optezi pentru fructe înghețate, smoothie-ul îți va ieși mai gros și va avea mici ace de gheață. Fie le cumperi de-a gata, fie le poți congela chiar tu, pentru a le folosi la nevoie. Afinele, strugurii, fructele de pădure, sunt doar câteva din fructele care se păstrează foarte bine congelate.

sorbenti pentru curatarea intestinelor de paraziti

Pentru un smoothie sănătos, nu evita legumele! Dacă nu ești deja obișnuit cu sucurile verzi, poate ți se va părea ciudat să adaugi legume în smoothie.

  1. Luni, 13 Iunieora De ceva vreme ai inceput sa-ti faci acasa smoothie, pentru ca stii ca legumele si fructele care intra in componenta unei astfel de bauturi sunt sanatoase?
  2. In plus, este un energizant perfect, mai bun decat orice complex de vitamine pe care il poti cumpara din farmacii.
  3. Cum să scapi de papilomele mici
  4. Pe blogul Sano Vita am publicat, de-a lungul timpului, mai multe retete de smoothie si de fiecare data, numarul cititorilor a fost atat de mare incat ne-am spus ca se impune sa asternem pe hartia virtuala si sinteza de astazi, nu de alta, dar merita sa le ai tu, cititor fidel, adunate la un loc pe cele mai bune, ca sa iti usuram cautarea.
  5. Dieta detoxifiere 7 zile cu sucuri
  6. Pentru copii preparate viermi 1 an
  7. Daca va numarati printre cei care iubesc sa-si inceapa diminetile intr-un mod cat se poate de sanatos si indragiti combinatiile de fructe si legume in smoothie-uri gustoase, va propunem cateva retete sanatoase care sa va ofere energie inca de la prima ora a diminetii.
  8. К этому времени Арчи научился почти безупречно читать по губам, а Ричард настолько хорошо разбирался в цветовой речи октопаука, что тому лишь изредка приходилось переспрашивать.

Dar frunzele verzi precum cele de spanac, țelină sau pătrunjel se potrivesc de minune și au o mulțime de proprietăți benefice pentru organism. Alte legume pe care le poți folosi sunt morcovii, castraveții, sau salata verde.

Ce inseamna smoothie?

Și orice îți mai place ție! Folosește lactate degresate sau semi-degresate La magazin vei găsi smoothie-uri cu iaurt sau lapte integral, ori chiar pe bază de înghețată. Însă o variantă mai dietetică este brânza slabă de vaci, ori brânza cottage. Pe lângă textura cremoasă, adaugă rețetei tale și o doză grozavă de proteine, fără cel mai sanatos smoothie în exces.

15 retete sanatoase de smoothie-uri pentru un mic dejun energizant

Adaugă și o sursă de acizi grași Omega-3 O lingură de semințe de in este un ingredient minune pe care să-l adaugi în lista de virusi email pentru un smoothie sănătos. Asta pentru că pe cel mai sanatos smoothie aportul de fibre perfect pentru a combate constipațiaconține și acizi grași Omega-3, despre care știm cu toții deja cât de importanți sunt pentru organism. Cel mai bine ar fi însă să folosești făină din semințe de in, sau să le cel mai sanatos smoothie — căci altfel semințele ca atare trec direct prin tractul digestiv și nu mai au același aport nutritiv.

Un smoothie sănătos conține și grăsimi bune Iar când spunem grăsimi bune ne referim la cele nesaturate.

  • Cele mai sanatoase ingrediente pentru smoothie-uri
  • Endometrial cancer and pcos
  • GHIDUL pentru un smoothie perfect. 16 retete delicioase
  • Luptă împotriva helmintilor

În traducere, adaugă în blender și o jumătate de avocado sau o lingură de unt de arahide ori de migdale. Evită zahărul E adevărat că dacă smoothie-ul nu are gust bun, nici nu-ți vine să-l bei.

Dar fructele îi vor da deja dulceață. Dacă tot nu-ți place, poți adăuga lapte de cocos, o linguriță-două de miere sau sirop de agave. Pune și puțin extract de vanilie, scorțișoară, ghimbir sau cacao și gata! Folosește gheață Pentru zilele călduroase, gheața este ingredientul minune pentru un smoothie.

Avantajele consumarii unui smoothie

Folosește cuburi de gheață de la frigider pentru un gust mai bun, poți adăuga în ele fructe. În plus, se pare că smoothie-urile preparate cu mai multă gheață și deci mai groase sunt mai sățioase decât cele mai lichide, chiar dacă ingredientele folosite sunt aceleași. Ceva extra: dacă dorești, poți adăuga 2 linguri de fulgi de ovăz, un praf de scorțișoară și 2 linguri de făină din semințe de in.

Ceva extra: dacă dorești, poți adăuga 2 linguri fulgi de cocos neîndulcit, un pumn de migdale crude, un praf de scorțișoară și 2 linguri de fulgi de ovăz.

enterobius vermicularis hembra

Smoothie Green Day: mixează la blender 1 măr verde, ½ cană spanac congelat, puțin ghimbir ras aproximativ 1 cm de rădăcină oxiuri in zona genitala ½ cană cu apă.

Ceva extra: dacă dorești, poți adăuga ½ de avocado sau suc proaspăt de lămâie. Citește și:.