9 exerciții pentru a tonifia fesele și picioarele - Vârfurile de la picioare

Vârfurile de la picioare

Atinge-ti varfurile degetelor de la picioare si vei afla daca ai sau nu Atinge-ti varfurile degetelor de la picioare si vei afla daca ai sau nu probleme cu inima Pentru a sti daca inima ta este sau nu sanatoasa, cercetatorii au o metoda destul de simpla, care implica atingerea varfurilor degetelor de la picioare. In cazul in care corpul tau este inca flexibil, astfel incat sa ajungi sa iti atingi degetele, inseamna ca inima ta este destul de sanatoasa. In jurnalul "Heart and Circulatory Physiology" se explica cum prin testarea uneia dintre partile corpului degetele de la picioareo persoana poate afla daca are sau nu o inima sanatoasa, chiar si in mijlocul unei vacante. Pasii care trebuie urmati sunt usori; trebuie doar sa stai pe podea, cu picioarele intinse cu varfurile in sus.

WhatsApp Ridicarea pe vârfuri cu greutăți, Foto: musculacao. Se utilizează frecvent în culturism pentru dezvoltarea mușchilor gambelor. Vârfurile de la picioare general exercițiile pentru gambe se definesc prin ridicările tălpilor pe vârfuri.

vârfurile de la picioare

Ridicarea pe vârfuri cu greutăți este un exercițiu ușor de realizat și foarte eficient pentru dezvoltarea acestor mușchi ai gambelor. Ridicarea pe vârfuri cu greutăți, Foto: musculacao.

vârfurile de la picioare

Trebuie să stai în picioare și să ai vârful piciorului drept sprijinit pe un suport din lemn. Ții în mâna dreaptă haltera pentru a-ți menține stabilitatea. Cu mâna stângă trebuie să te ții de un corp stabil deoarece astfel îți menții echilibrul.

Ridicarea pe vârfuri cu greutăți – Un exercițiu util pentru gambe

Îndoi piciorul stâng în spatele gambei drepte. Călcâiul drept îl cobori de pe suportul de lemn cât reușești de tare și astfel vei simți întinderea mușchilor gambei drepte. Urmează mișcarea de ridicare pe vârful piciorului drept pe care o faci cât poți de sus, contractând astfel mușchii gambei. Această poziție se menține timp de o secundă, apoi urmează iar mișcarea de coborâre care se face lent.

Atinge-ti varfurile degetelor de la picioare si vei afla daca ai sau nu probleme cu inima

Se repetă aceste mișcări de mai multe ori pe acest picior, apoi se fac similar și cu piciorul celălalt. Greutatea corpului trebuie să fie repartizată egal pe talpă, pe partea anterioară a acesteia.

vârfurile de la picioare

Pe tot parcursul exercițiului trebuie să te concentrezi pe corectitudinea execuției mișcărilor și pe poziția corpului, a picioarelor. Ridicarea pe vârfurile de la picioare se face pe fiecare picior, repetitiv, alternativ.

Ambele exerciţii lucrează cvadricepşii, însă care este mai bun pentru vizarea vastului median muşchiul vastus medialis? Cei mai buni culturişti ştiu faptul că poţi folosi extensia în multe feluri pe parcursul unui antrenament. O modalitate populară şi eficientă de a o folosi este să pre-extenuezi cvadricepşii înainte de a trece la exerciţii compuse multi-articulare precum genuflexiunea sau presa pentru picioare. Extenuându-ţi în prealabil cvadricepşiicând treci la exerciţiile mai grele poţi să îţi extenuezi în totalitate toate celelalte părţi ale corpului ce sunt implicate în acelaşi timp. Dacă nu îţi place metoda extenuării în prealabil, extensia pentru picioare poate servi ca o metodă excelentă de a inunda cvadricepşii la finalul unui antrenament crunt.

Citește și: Stiati ca activitatile fizice incetinesc procesul de imbatranire? Ridicarea oblică pe vârfuri cu greutăți — Mod de realizare a exercițiului: Acesta este un alt exercițiu util pentru mușchii gambelor. Se folosesc două greutăți sau gantere pentru mâini, una pentru mâna stângă și una pentru mâna dreaptă. Exercițiul se poate face la sala de sport sau acasă. Este recomandat și femeilor și bărbaților care sunt începători.

13 exercitii pentru picioare, ideale pentru acasa, fara echipament specific

Este ușor și eficient pentru dezvoltarea acestor mușchi ai gambelor. După cum spuneam, echipamentul constă în perechea de greutăți și îmbrăcămintea lejeră pantaloni scurți, tricou.

vârfurile de la picioare

Stai în picioare, cu tălpile puțin depărtate dar corespunzător lățimii umerilor și ții ganterele în mâini. Vârfurile picioarelor nu se țin drept, trebuie să le orientezi oblic, în afară, să formeze un unghi de 45 de grade cu axul drept al poziției inițiale.

Pentru a realiza corect exercițiul trebuie să încerci să menții picioarele drepte.

Vârfurile de la picioare, Mersul pe varfuri

Te ridici pe vârfuri cât poți de mult, menții această poziție timp de o secundă, apoi cobori călcâiele și revii la poziția de început. Este important să realizezi exercițiul pe o suprafață dură. În picioare poți avea adidași. Trebuie să te ridici pe vârfuri în același timp cu ambele picioare, iar coborârea se face de asemenea cu ambele tălpi deodată.